torsdag 29 oktober 2009

Tack TÅ..

Renbäddade sängen igår (det var mer än dags) tror
det tog en o en halv timme..men gud så skönt när
jag äntligen fick krypa ner under täcket..
Har faktiskt fått sova nästan hela natten o det var inte igår.
Lugnet som råder i huset senaste två dagarna har självklart
stor inverkan men man ska inte förakta en nyfiffad säng.
Ska till sjukgymnasten idag, tur det inte var igår..
Men idag ska jag nog klara övningarna, längtar..
mr.V har lovat en fredag i Ingertempo så nu ska jag
nog vara på spåret snart igen..
mr.V pratade igår med en vän TÅ, som hittar på en massa kul
just nu, tror det smittade av sig hit, för både mr.V o jag var på
ett helt annat humör i går eftermiddag än vi varit på länge..
Tack, TÅ det är tur att ni finns, energigivarna...entusiasterna.

Nu måste jag rusa, hahahah..

2 kommentarer:

  1. Ja, nu har jag verkligen försökt vara supergnällig. Men jag hitter inget att klaga på. Att bloggen ibland blir lite Ingerig är bara en fördel. Jag tycker du hanterar balansgången mellan regelverk och personlighet på ett bra sätt. Den dag du till exempel skriver "ångstryckgärn" som jag såg på Blocket, då ska jag höra av mig. Men jag spanar även i fortsättningen. Om inte annat för att det är så kul att läsa det du skriver.

    SvaraRadera
  2. ja, skrev en riktigt lång kommentar igår. Och du kan ju räkna ut var den tog vägen...
    Det börjar vara fullt i cyberspace med mina försvunna kommentarer. Men god morgon och trevlig helg o allt!!!

    SvaraRadera