tisdag 20 oktober 2009

Inget återvändo o dagens surprice..

Bara att acceptera vinter är här snart.
Det är slut med hopp om en Brittsommardag.
Ser allt som jag inte orkat o hunnit inför hösten
stå o vänta förgäves..
Visst känner jag ett sting av stress över att jag
inte gör allt men jag tänker på mr.V's kloka ord.
Tänk på vad du hunnit....det kommer nya höstar.
Vitlöken är planterad, det är såååå bra..
I helgen bär vi in utemöblerna o är det lite varmare,
kanske det inte är försent för lite höstsådd.

Blev på ett strålande humör när det visade sig att jag
fått en kommentar från en "Howlin'Harper" som
jag orerat om eller rättare sagt, deras bluesskiva i
en tidigare blogg..
Helt oväntat, så kul, en överaskning...tänk att ett
gensvar kan betyda så mycket i bloggvärden...
Så gott folk "kommentera mera" !!!!!!

Kram alla goa människor där ute i Världen
en extra go till dig mr. Howlin'Harper...

3 kommentarer:

  1. Jag har då inte ens satt vitlöken som jag tänkt och det går bra ändå! :)

    SvaraRadera
  2. Utan att ha vinter kommer vi alldrig att uppskata värmen som vi gör. Desutom tycker jag inte att vinter är tråkig här. Tänk på västkusten. Dem har ju ingen snö utan bara mörker vind och regn.Särskild om man älskar skidåkning. Jag väntar på snö med glädjen.
    Att åka skidor några timmar sen komma hem äte godmiddag och sitta fram för brasan. Gud vad mysigt.... L

    SvaraRadera
  3. Så sant L, får göra en blogg om vackra vintern...

    SvaraRadera