onsdag 21 oktober 2009

Ett anfall av vinteryra..

Hoppas på en vinter med snö o skare, soliga vårvinterdagar
o lite blåst, en kropp som funkar att ta med ut på skidor.
Fika i en driva, ligga på mage o kolla snökristaller..fota o fota mer.

en bild jag är nöjd med..
Vi sjunger i visan att vintern är vit.
Den som skrev detta måste varit blind, allt skimrar i pastell..
Ljust,ljust blå, rosa, violett..mycket lite är vit, vitt..


utsikt från köket Mars 09

Älskar att mata mina fåglar
Jag böjer min nacke i beundran för dessa små överlevare..

O ni som inte sett denna
tavla, så finns den "live" i Saxnäs, med ram o allt.

Nu åter till höst o nutid..Tjao..

3 kommentarer:

  1. Men visst, det är ju så härligt med en skidtur i gnistrande snö!! Jag är så glad att bebisen föds denna tid på året så jag kan ut på skidorna i vinter och i vår!
    Vad tror du förresten om en promenad i morgon?

    SvaraRadera
  2. Jag ringer dig i morrn bitti..

    SvaraRadera