tisdag 15 september 2009

Livet på landet


Mona's vakthund Bella...nyinflyttad sörlänning.

Kokar Panir men den blir inte bra, okej i smaken
men konsistensen är fel, får pröva igen..

Kenneth nybliven mor till denna lilla tjurkalv, inte
ens en timme gammal.
Vi pratade en stund nu på morron jag o Kenneth
vad jag kan förstå så hade allt gått bra o nu ville hon
äta o vila lite...
Kolla in hennes lugna, kloka ögon...
Idag hoppas jag få gå i min takt, svamp o kör är
hållpunkterna, sen får jag se vad som blir mer..
Namaste



4 kommentarer:

  1. Han ser ut som en Ludwig. ^_^

    SvaraRadera
  2. Tror du inte kalven kommer att få problem med könstillhörighet när mamman heter Kenneth? ;)
    Den där vakthunden är ju hur söt som helst. Men inte vaktar den på ett bra tag till. :)

    SvaraRadera