torsdag 24 september 2009

20050924, Fem goa år med mr.V.

o det blir bara bättre o bättre..
Ibland tror jag vi känt varandra
i ett tidigare liv o att ödet förde mig
till H-sjö o Valter..
Några bilder att studera...

2005, Vi är nere i Falu gruva..


Nyår 2005, vi snusar fortfarande..

2008, på tåget på väg från Venedig
Italien...

2008, Kyrkokören, Julkonsert..
Ser ni glorian..

Firade femårs-dagen med en biltur i Höstsolen.
Efter att ha kört runt, runt Nyåker-Baggård-Djupsjö-
Nyåker-Baggård-Djupsjö..fick vi till slut en god middag
på Levar Hotell. Till sist en bild innan vi flyter ner i
fåtöljen trötta o lyckliga..
Önskar vi får ha varandra länge än...
Kram



3 kommentarer:

  1. Så fina och talande bilder Inger! Ni är för goa och jag känner mig glad och nöjd över att vi tagit upp kontakten. Längtar till nästa sommar då jag liksom tänkte komma förbi igen!

    SvaraRadera