onsdag 23 september 2009

Ajj

Är van vid värk..men igår skar ländryggen
typ bäckenet ihop, jädrans besvärligt.
Är redan så ofantligt trött just nu att det
liksom räcker.
Blir stressad bara nån vill prata med mig.
Fick skippa kören igen igår, mr.V for själv
det är bra...
Men jag tvingade ut mig i skogen igår för
att plocka lingon o ticka, det började
självklart att regna o som pricken över I
tappade jag ut halva hinken med bär,
samt skar mig på svampkniven..
Gustav som skulle rensa var glad i allafall..
Åååå vad jag önskar att min lya på vinden
vore klar, så jag kunde gå i ide när jag är
såhär, tror det vore bästa medicinen...
Bitihopbitihop...

1 kommentar:

  1. Kära Inger, du måste vila när du är ofantligt trött! Lingonsylt går att köpa på affären...!

    Bilden på de två svalorna på eltråden var otroligt fin!!

    SvaraRadera