söndag 31 januari 2010

Partyparty...

Mår lite halvilla, har rätt ont i kroppen o är
trött som attan...nä..jag är inte sjuk, icke heller
fyllsjuk..men dagen efter.
Min kompis Ingrid är trummis i ett band o hon
o hennes vänner plus några band till hade hyrt
hotellet o fixat en privat fest..för att få spela..
Smart o kul.
Vårat hotell drivs idag av ett syskonpar som
är helduktiga o det är alltid ett nöja att vara där..
Maten är superb, personalen skitbra o lokalerna mysiga.
Det var jag, mr.V o Lasse..jag körde som sagt..
Trevligt folk på festen fast jag inte kände många o ett
jädra drag, älskar att dansa o det känns idag...:)
Vid halvtolv tiden blev jag uppbjuden av ett jädra
fyllo som jiddrade o så rann all energi ur mig o jag ville
bara hem...men pojkarna var tydligen nöjda så vi var
på väg vid kvart över tolv...
Somnade inte för'n vid tre...som sagt är rätt mör.
Men Söndag är ju vilodag o det passar mig..
Vi som mest sitter hemma o kurar (trivs med det)
har i helgen förlustat oss två dar i rad..ja jäddrar anåda..
Nu torde det bli ett halvår till nästa gång..:)
I dag en lugn dag som sagt, en tur till Astrid, lämna lite
grejer till Fillan å inge mer................mmm
Tjao

1 kommentar:

  1. Härligt - dagens möjligeher suddar ut gårdagens misstag! HEPP!

    SvaraRadera