måndag 4 januari 2010

de e' mycke konstit..

Söndag men mr.V måste sköta
sina sysslor, blev tvärkär när han kom o såg ut så här :)

Men sen slog det mig..de e' mycke konstit..

Som sagt nåt fattas...

här en ledtråd..

Nu har ni fattat...
Skoterspåren brukar köras upp..nästan innan snön har
kommit..men i år..intet liv..
Vadan detta...
Men lugnet varar nog inte länge till o det är faktiskt
ganska kul med lite liv i den totala vintertystnaden ibland.
Så..lets go skotergubbar o gummor..

ett spår jag ej förstår.
Förstora bilden, kanske nån vet vad detta är..
.
Som avslut på detta lilla inlägg vill jag tacka för alla
fina o goa kommentarer, ni ska veta att det känns
gott att nån finner nöje bland mina tumavtryck
här uti skogen..
Varma kramar till er alla!!!!!!

1 kommentar:

  1. Jag är lurig på att det är vinden som gjort det, kanske har det blivit små snöbollar som rullat. För det är inget djur som gjort de spåren i snön!Kan också hända att snön har blivit tyngre och lagt sig till "rätta" efter underlaget...eller så har någon liten mus gjort gångar under snön och så har de rasat ihop. Det är mina gissningar. Kul! Som sagt var, inga direkta svar, men jag tror... Kram och god fortsättning! Ebba

    SvaraRadera