måndag 25 januari 2010

Vad ska jag tro...

Ibland vet jag inte riktigt vad jag ska tro..
som när dessa hm...tekoppar dök upp i
mjölkrummet i lagårn, en gåva från nåt
företag vi köper grejer av...
Tre o en halv dl rymmer dessa svartvita
tingestar o dess fot är fyra rosa knoppar
(spenar) antar att jag bara måste gilla
dom om inte annat för att jag ler direkt
jag ser dom..nån där ute måste ha
designat muggarna..undrar vad den tänkte :)

Komuggar

ännu en gång..vad ska jag tro..
mr.V min vackre man har lekt med nya kameran
ni vet som småtjejjer gör..grimaserar o tar kort
på sig själv, antar att han fnissade också..
Är detta ett tecken på ren o skär galenskap eller
har den goa mannen humorn o barnasinnet i behåll..


vad ska jag tro...

På söndag körde vi Fillan till Dalkarså, hon skulle
inkvartera sig för studier som startar månda morron.
Ett mysigt rum med egen toa o dusch..Trivsamt..
Blev mottagna av en trevlig o go man "Pegge"..käkade
flygande jakob o satte upp tygtavlor med nålar...


Fridsam Filla..


Tygtavlor..


O till slut senaste tillskotten på babysidan
en chokladbrun kille o en kritvit liten skb-tjej..


Tjao..
(imorr'n kommer Alfasnickarn tillbak..=golvärme..)


2 kommentarer:

  1. Komuggarna var riktiga höjdare. De säljer du till stadsbor för 75 kr st på vilken marknad som helst.Hoppas Olympusen håller vad den lovar så vi snart får se lite UV foton.Och småkalvarna var grymt söta!
    Ha det!!!

    SvaraRadera