lördag 30 januari 2010

Lite snabb info..

Igår skulle vi vara lediga o åka till stan bara
för att förlusta oss...
Jag tog ut min julklapp, en två o en halv timmes
behandling för min trötta kropp..skööönt!
mr.V hade tid hos Ostis..gick lite på stan o frös
sen trerätters på Rex, mycket gott o trevligt.
Sen hem o sova för idag har vi grejjat som attan..
Ken kom o gjorde grovstäd i bygget..jag tog fin-
städet o skruvade ihop lite köksskåp.
Nu ska vi ta ett bad o fiffa till oss inför kvällen
på hotellet där min vän Ingrid trummar med sitt
band ikväll, Lasse hämtar vi upp på vägen..
Låter pojkarna ta en pilsner..jag åkte i går så
det känns bra att köra ikväll...
Ute är det kallt som tusan får se om gammMercan
vill gå...nu bada..skönt i kylan med varmt bad :)

1 kommentar:

  1. Kallt som tusan!
    Jo, även här i södern. Det är fint, knarrigt och jävligt vitt.

    SvaraRadera