fredag 22 januari 2010

Visst är det ändå f-bannat...

Jag blir så inih-vete less på mig..
Vaknade i morse..hade drömt en trevlig dröm men
oron kröp i kroppen, dom vanliga orosmolnen dök
upp...men det var nåt mer i bakhuvut..hmmm
.
Valter låg o gruvade sig för att kliva upp...
Men jag var tvungen upp o greja..gjorde iordning
eld i kamin..( det är verkligen kallt här på morron).
Kröp ner igen under täcket, stackars Valter steg upp.
Förhoppningsvis liten mindre frusen nu..
Han försvann ut i lagårn o jag knäppte på datorn..
DÅ kom jag på vad det var jag skulle göra idag..
Invigningen av Knutte W's konst i V-by..
Måste fixa fotocd'n som jag lovat honom för hundra
år sen...perfekt tillfälle att lämna över bilderna..
Mycket nöjd över mig själv började jag kolla vad som
skulle med..
Då kommer Valter in igen, frusen.. o säger att han har
kommit på att han borde få sig kaffe o en macka inne
i värmen idag...av en speciell anledning....
-jag fyller ju år..............................................................
.
Ta bort mig..herregud....jag blev varm o kall...
FANFANFAN .
ja, jag vet att det är min "illness" som sabbar minnet...
men gud vad jag blir trött på mig :(

2 kommentarer:

  1. Åh hälsa med en kram från Tälje! Och du...det där med minne är ju inte lätt i vår ålder. Trots att jag är frisk och kry så är minnet inte det bästa. Maya ringde vid 15-tiden och sa att hon var på stan och skulle köpa hårfärg men hon hade glömt ta med sig plånboken. Kunde jag komma ner till stan med den? Ja visst sa jag, är där om tio minuter. Stack iväg direkt och var på stan efter tio minuter men utan hennes plånbok! Lysande! Men va fan är det för fel på dig, sa Maya!

    SvaraRadera
  2. du räddar mig ännu en gång..som alltid..får mig att förlåta mig själv...

    SvaraRadera