torsdag 14 januari 2010

Såhärblirdetoftaförmignuförtiiiin...

Skulle städa bort julen igår..men nu ser det
ut som om jag bara ostädat..
Så kan det bli här...
Vaknade igår morse tiidigt..med armar som
vinade o tjöt..okej inget tempo denna dag då
(som om jag nånsin har det nuförtin)
Seg start på dan.. seeg dag..men lite blev fixat.
Bla så fixade jag benen på diskmaskin som
rotat fast i fel läge, tog en timmas pyssel..men
nu står den som den ska...:)
I en vilopaus under dagen tog jag hem ett
räkneverk från nätet till bloggen här..själv. HA..
Tack Gunilla för tipset !
Skulle kunna göra den snyggare men det får bli sen..
Julenutstädningen...mja påbörjad..får lämna röran
till i morr'n..nu ska jag till sjukgymnasten..
Just det, imorr'n, då är som en ny o städar klart
resten som en virvelvind...eller.

4 kommentarer:

  1. Jamen ser där ja! Va kul! Lycka till! Men va nyfiken jag blir på vad de olika siffrorna står för..... Det är faktiskt lite roligt med ett räkneverk. Jag trodde att jag hade 4-5-6 besökare per dag. Men ni är ju fler!

    Det känns himla gott!

    SvaraRadera
  2. Hej jo siffrorna är som så...från vänster alla, månad. vecka o dag..
    säger som du tänk att över tio personer hälsade på mig igår...så kul! Trodde jag inte...
    Men du kan se vem.. det har jag inte hittat....
    Ha en mysig helg :)

    SvaraRadera
  3. ...kan man se vem?
    Det visste jag inte! Några vet jag ju förstås. Man blir ju som lite glad för alla små avtryck. Eller hur? Nu sticker jag snart från jobbet....alltså detta lilla skrivtillfälle sker på betald arbetstid en vacker fredagseftermiddag.

    Gör dig och er en fin helg!

    SvaraRadera
  4. missförstånd...jag trodde DU kunde se vem..
    sorry Gunilla, har snurrat till det igen...

    SvaraRadera