tisdag 19 januari 2010

Tisdag o biltur.

Idag Tisda..vi ska skjutsa Fillan på en intervju
på Dalkarså..här hemma härjar hantverkarna antar jag.
ser att bonussnickarn redan är här..
Som sagt förra veckan blev för mycke så jag har legat i
två dar med nå migränliknande skit..
Är trött men på bena idag i vafall.
Imor'n Onsda så har Valter avbytar'n det är första
gången sen julafton, där har vi en till som är trött nu.
Vi får hitta på nåt snabbt o effektivt sätt att fylla
batterierna...i huset går det undan o åt rätt håll.
Snart har vi ett nytt kök...yes!
Nu en dusch o lite pyssel sen tur till Bure..

Inte vet jag...

1 kommentar:

  1. ....äta sin egen ko...ja att äta eller ätas! Och jag som hade gjort mig en bild av dig som vegeterian typ.

    Nyfiken på mina västerbottensturneer..jo det var mina föräldrar också ;)

    Nu ser jag att jag är på "fel" inlägg....tja inte vet jag.

    HEPP!

    SvaraRadera