torsdag 21 januari 2010

Dalkarså, bildgåta o så..

I Tisdags skulle vi på besök till "Dallas" en folkhögskola som
Fillan är sugen på...rackarns va mysigt..blir avundsjuk..


Väntande moder..
Alla var nöjda så hon börjar på måndag...
LYCKA TILL UNGEN MIN!!!



Nattpromenad H-sjö

Målarpojke...
Onsdag blev kökstaket vitt o en del annat också..


bildgåta..

Är fostfarande matt o stel efter nackpajjet...
sänker takten lite så är jag nog på G snart...
Idag blir det hemmapyssel o söka grejjer till Fillan
som hon behöver ha på sin nya resa..
Hon är ju utslängd hemmifrån under byggtiden, så jag ska
försöka packa ihop en praktisk flyttväska av vad jag hittar
bland kartongerna på vinden..
Vi får ta det eftersom....o jag är bra på att vara praktisk..
bra på att se vad som ska prioriteras.. om jag får greja i
min egen takt...faktiskt..ha.
Jo, en helt annan sak, träffade ett par härliga vänner i
går kväll o dom har startat ett familjeprojekt..
Jag är full av beundran...men om dom o deras ideer ska
jag berätta en annan dag...
Kram på er alla !

3 kommentarer:

  1. Hm, svaret på gåtan....en duschslang i badvattnet?

    SvaraRadera
  2. Jäpp..häpp.. o det röda i vänstra hörnet är badankan...

    SvaraRadera
  3. Självklart....hihhihi, badankan också!

    SvaraRadera