lördag 2 januari 2010

Legat i Nyårside.

Nytt år...så blir det igen.
Den här gången valde mr.V o jag att kura ihop
oss, bara vi här hemma, vi är så trötta bägge.
Det har varit tyst o stilla, många tupplurar.
Ivafall för mig, vi skulle nog behövt ha det så
här några veckor till....men se det går inte.
Men lite energi hoppas jag vi samlat på oss..
På måndag kommer hantverkarna igen o
drar igång hammare o spik..
Som alla andra må jag väl skriva att det nya året
ska bli spännande o lyckligt mm..
Spännande är det men lite friskare omgivning
skulle jag önska o mer ork så jag rider ut byggstormen
med alla sinnen i behåll...:)
Hmmm 2009 har varit rätt hysteriskt så jag ber att 2010
ska bli lugnt..ett kärlekens o eftertankens stilla tid ...
Det önskar jag er alla
ett Gott Nytt År i lugn o ro med mycke värme !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar