måndag 1 februari 2010

Sorgligt men bra..

.
Alf Olsson f 19220218- d 20100131

Igår kväll ringde min syster o talade om att
farbror Alf hade gått bort.
Jag reagerade mycket mer än vad jag hade
trott...grät mig igenom hela kvällen.
Imorse kändes det bättre men var mycket trött.
Faktum är att han fick dö på ett bra sätt...somnade i
soffan efter en tur på affären.
I fredags var han på besök hos mina syskon o åt gott
o sällskapade, han var riktigt frisk än in det sista.
Skulle fylla 88 i februari..en krutgubbe.
Men för mig var han speciell..vi gillade varandra..
Före jag blev sjuk hälsade jag på honom då o då.
Han snickrade spännramar till mig o fick nån bild tillbak.
Vi hade alltid nåt att prata om o han var inte insnöad.
En snäll o fin man som var sig själv.
Kommer att sakna honom..
men har många fina minnen att le till.
Må nu så gott goa farbror Alf...
Skickar kramar till himlen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar