söndag 14 februari 2010

Min Afrounge,,,

Min rara Afrounge..
I Lördas kväll stack jag över till sonen o sällskapade lite..
Det visade sig att han ville bli av med lite hår..
Ok..trimmern fram o brassabrassa..
Nu har sonen begåvats med ett krull som växer rakt ut.
Låter han detta ske..alltså låter det växa ser han till slut
ut som en blond neger från typ 70-talets tv-serier...
Inget fel i det, men han tycker tydligen att det känns lätt
obekvämt med ett giganthår..
Så vi trimmade...o plötsligt inser jag att han har en självstående
tuppkam..att jag närt en naturlig punkare vid min barm...
här behövs inget sockervatten o inte heller nåt strykjärn...
Jäpp.. vi beslöt..(totalt tokskrattande) att han skulle känna efter
om punkanden i honom skulle trivas...
Hoppas flickvännen förlåter mig o att hon överlever chocken
när hon fick se honom idag...:)
(lämnade trimmern för säkerhets skull)
Tjao

3 kommentarer:

  1. försökte göra en liten film med...men vi skrattade..jag så jag grät...o Gut bara hulkade så det sket sig..går inte höra vad han säger :)

    SvaraRadera