lördag 13 februari 2010

Vid två inatt tog jag igen makten över min kropp..
Men det blev ingen sovmorron tyvärr..en elak
alien eller nåt har intagit nacke o huvud...Ajj
Alltså inget nytt under solen..som man sår får man skörda.
Men nu tillbak till i Torsdags..tapeterna kom på plats
fort vare gjort o snyggt vare jobbat.

Målarpojken.
Jag o vår målare studerar resultatet av tapetvalet
o det är blommigt.. men väldigt mysigt, varmt...
Jag har skruvat lådor medan han tapetserat...
En trivsam dag o än en gång kommer känslan av
att vi har så gott folk som hjälper oss...
Stämningen i detta kök är redan go..mycke tack
vare våra fina byggubbar...

Sola på jola..

1 kommentar:

  1. Oj oj oj....så tänker jag när jag spolar tillbaka här på Jordnära!

    Vi tycks alla bär en del inom oss!

    Ta vara på den goa kökstämningen!
    En alla tiders alla hjärtans!

    SvaraRadera