lördag 6 februari 2010

mitt liv som mormor

Jag vet inte hur länge sen det är vi hade Aimee
på besök...jag vet bara att det är för länge..
Men nu var det dags..fick byta dag för lillmamman
blev sjuk..(inte bra att hon är sjuk!) men för oss hade
dagen ingen betydelse..
Jag tror detta är världens mest harmoniska unge...
Vi har så kul vad vi än hittar på o hon är tydlig på vad
hon gillar o inte gillar..äter som tusan o sover gott..
Nu har vi perfekt snölekväder så det blev utebilder...

Toddy smörar...
krama mig... men Aimee är less på honom o hans
buffande, puffande o knuffande o kurrande..


Oiiii
Lite problem att rymmas i denna lilla pulkan bägge
två, vi får köpa en större...


mr.V tappar fokus..
suck..han går inte ha som fotograf..



Tjoooo
jag tar över kameran o motivet är perfekt..

Detta är ren o skär lycka..att få rå om en unge som
denna då o då..snacka om uppåttjack...
Nu går vi med ett fånigt leende på läpparna ett par
dar jag o mr.V...:)))

3 kommentarer:

  1. Ja hon är en pärla. Alltid lika glad och harmonisk. Det är bara att njuta av tillfällena som ges. :)

    SvaraRadera
  2. Åh det ser så mysigt ut! Mormor, ja tänk! Vi börjar bli till åren Olsson men vad gör väl det när livet faktiskt, för det mesta, är riktigt trevligt! Kram

    SvaraRadera
  3. Men då så himla rart!!!!

    SvaraRadera