fredag 26 februari 2010

Mina barn.. mina älsklingar.


Nu är det alltför länge sedan Holmsjö kryllade..
Här brukar det krylla på helgerna o ibland på veckorna
med...små skräp som dammar runt i huset här o där o
förgyller vårt liv o stör...
Tänk va mycke vi har att ta igen... å snart jag ska spöa
dom rara liven i Alfapet, Kinachack o andra trevliga
sällskapsspel emedan dom äter oss från gård o grund.
Ja jädrar vad jag längtar...



Mina alldeles egna hjärtegryn som är helt fantastiska,
intelligenta, speciella, spännande o goa jordbor...

2 kommentarer:

  1. Dina fina barn Inger! Det slår mig att vi båda har dotter, son, dotter. Våra första döttrar födda samma år....du vi har nån connection. Systra mi!

    SvaraRadera
  2. Jo du..kan du va så säker på...vi kanske till o med hade samma föräldrar i ett tidigare liv..:)

    SvaraRadera