fredag 5 februari 2010

Om jag hade pengar..jabadaba...

Skulle vilja ha en massa pengar just nu..det skulle
underlätta livet..o nuvarande beslutsångest.
Vad ska vi göra med innerdörrarna...skafferidörren
nytt fake eller gammal från Birgittas hönshus..
(som är jättevacker men behöver mucho jobb=dyrt)
Klinker..samma överallt..uppe på vid vedspisen
samma där med...nä vi borde ha riktig sten där som
har samma färg på sidorna..kostar... ojoj..
mr.V ådringsmålning...suck..mm..mm
Tydligen är det så att mina bästa lösningar alltid blir
för dyra..ja jag vet..budgeten...
Allt är en kompromiss...får väl tänka att detta har
vi inte sett slutet på än ...kanske har jag blivit rik när
etapp sju ska påbörjas om nåt år...
Då fixar jag alla nödlösningar från nu...så får det bli.
Så nu vet ni...om nåt år till kommer jag att vara så
väldigt tankad på stålar o då voila...
får jag som jag vill ha..Ha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar