söndag 13 juni 2010

Vilken härlig fest..

Nya möten kan vara allt från ..jasså till jösses...
men helgens möten var Yesyesyes...
Jag var på fest i Lördas med en massa nya möten..
Å det var så jädrans kul o gött...
Först huset...som en gammal mormor's famn..
Maten var super, Malin o Krister kom med kött...
Tomas hade snott ihop en eminent potatissallad, vi
hade med lite såser o efterrätt..
Människorna...ja jag var ny i gänget men totalt hemma..
Vilka goa människor...vilka härliga möten...så mysigt..!
Efter maten sjöng vi o spelade..en del otroliga historier
blev offentliga.....jag vet inte när jag skrattat så gott senast...

Värden själv..
Malin prepar Ko-Anna för grillen..


Vin...
kan va rätt knepigt ivafall kartongen..


Förematenpilsner


Vissa fönster kräva Pelargoner..



Grillmästarna..
vilken stil hon har Malin vår..
(det blåste rätt friskt kan jag intyga)

vårt nya husdjur Musse
är platsad under Valters näsa...

Nu börjas det...
Mycke sång o spel blev det...Malin kom på
att vi skulle beskriva våra liv genom Musiken..
vi startade på 50-talet o avslutade på 80-talet..
Bestämde att det skulle bli en ny fest för 90-talet
o vidare...ser jag framemot redan nu...tjo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar