tisdag 29 juni 2010

midsommar 2010

mycke folk men ganska lugn..
så kan vår midsommar beskrivas.
Torsda kväll hämta jag hem Aimee
(Niko jobbar) Fillan o Andrej o Anna..
Lisa dök upp lite senare på kvällen..

Gonattvisor
ala Aimee...med ukkekomp.

Midsommarafton började med en
delikat Lunch på London..
Alla hade med nåt gott...ett riktigt
gourmetgåendebord...jäpp
men f-n vad det blåste...

minigourmander

"gamlen"

När vi kom hem hade Astrid dykt upp..
satt en stund vid dammen o mös med
Aimee innan det var dags att greja käk
igen...Astrids ungdomar dök upp lite
senare....plus Lasse o kompani.


Sommarunge..

Goa tjejer.

Sång
som sig bör...

En liten filmsnutt från sången senare på kvällen efter
en uttröttande rundbadmintonmatch..där Lisa o Lasse
ägde...jo..vi hann bara in så kom störtregnet....tuuur...
äh...det sket sig ska försöka få in filmen i en egen blogg...
hmmm
Midsommardagen var vädret ruggigt så
det blev korsord o kaffe...

Snille 1

Snille 2

På kvällen hämta vi den utarbetade
lillmamman...hon fick lite mat o vin
o blev glad o fin...Peter dök upp en snabbis
han jobbar också hela midsommar..
Själv övergav jag ungdomarna o kröp isäng
med Aimee..totalt slut...totalt däckad..
Toka..

Söndan var jag såå trött..men fick vila lite på
dan..å så var vädret bättre...mös bara o åt
lite mat å de å sånt...på kvällen körde jag hem hela
gänget o nu vart det tomt, tyst o tankfullt..
Vila, vila, snart är jag åter allert....

Tjao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar