onsdag 23 juni 2010

Nu ska jag se till att jag inte blir torsk...

Sitter här o är rätt orolig..
Det värsta som finns är när jag inte vet vad
jag har att göra med...det dolda hotet...
Ska på AF idag dom är väl inget hot men jag
har ingen aning om hur dom tänker o vad dom
vill med mig...
Har kommit på att jag har o gör o kommer
antagligen att fortsätta göra vad andra tycker
jag passar till o ska....
Till o med hemma...gör jag sånt jag inte vill
men måste för att livet ska bli bra o rulla lätt.
Men gränsen går vid Torsk...kan inte, vill inte,
behöver inte kunna koka torsk.
Nu åker jag till stan, ska försöka se till att
framtiden blir min....vara tydlig, ställa krav..
Få dom att förstå att jag inte är dum..bara
inte riktigt frisk....
se till att jag inte blir torsk framtiden...
Au revoir....

1 kommentar:

  1. När fåglarna tystar vill du inte koka torsk! AF ser dig, det vill jag tro!ja vi måste tro det.

    Stor spark i baken!!!
    Att dra en torskgräns - det är att sätta ner foten, hit men inte längre....vad det än gäller!

    SvaraRadera