fredag 4 juni 2010

Två avslut före sommarn..

Konstföreningens styrelses avslutningsmöte före
sommar'n var här hos oss, onsda kväll...
Jag lagade inte en bit mat, det gjorde alla andra
nä, jag ägnade dan åt att sätta upp gardinstänger..
Det blev en trevlig kväll med fantastisk mat, trevligt
sällskap o nya gardiner..plus styrelsemöte så klart...
Gillar Konstföreningen..Tokgillar styrelsemedlemmarna...
Konstälskare

Smultert..

Konstskapare
Fint paket, fint
innehåll..blå skål som Anna drejat...
Valter fick även en stolvärmare i renskinn...
antar att nån tyckte synd om mig som har
sittlappar fulla huset...är mycket tacksam
mot denne någon...

Idag var nästa avslut..på Dallas folkhögskola.
Fillan fick sommarlov o mamma vill ju hämta
hem lillan sin..fast hon hoppa av i Vännäsby..
Skitarns............
Solosång

"kvalitetsbedömning"
av personalen..alla var av mycket hög kvalitet...
.
Detalj

Kören sjöng ljuvligt.
min lilla Filla står näst längst till höger, rad två..
Min karamella står nästnäst till vänster, nedersta raden...

Stipendievinnare..
Fantastiska flicka !!!!
.
Karamellan min...

Dagens snyggaste kläder..

En riktigt mysig dag..trots värk o illamående..
Nu kommer värmen säger jag..sådeså...
Tjao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar