måndag 7 juni 2010

I will be back !

Försöker styra bort måsten för att alla myysten ska få rum..
Varit på rehabmöte nr 2...vilken tur jag har som har I o L
vid min sida...dom tänker på allt o håller koll..jag känner mig
rätt märklig..vänjer mig aldrig vid att jag behöver hjälp..
jag sitter där o får höra vad som ska hända, kan hända o
vad vi ska satsa på..å skita i....
Hur bra allt kan bli eller hur illa det kan gå..
Jag vet inte hur detta ska sluta det kanske går åt h-vete..
men jag tror faktiskt att det blir nå bra, nå spännande, en nystart
i livet..dags att sadla om..det blir nog så...jag måste börja på en ny bana..
Då är vi där igen..vad ska jag bli när jag blir stor...arkitekt eller konstnär
är nog för sent att drömma om..äh drömma kan jag ju alltid men...
Kanske nåt kulturnära...Kommunen har väl bara råd till deltidstjänster
när det gäller den biten o jag kan ju inte jobba heltid eller hur...hmmm
Jag kanske får gå skola igen..ååå det skulle va kul..men med mitt minne..
fast det finns knep..ha, sådeså..
Som ni förstår har jag mycke att fundera över..då blir jag ändå
mer disträ o förvirrad än vanligt...ha överseende med mig..please..
I will be back...!

1 kommentar:

  1. Klart att det ordnar sig! På nåt konstigt sätt så gör det alltid det! Även fast det kanske inte alltid blir som man hade tänkt sig! Det där kommer du att fixa!

    Ebba

    SvaraRadera