torsdag 24 juni 2010

Känner ni igen mig...

Självporträtt..

Igår var jag på AF...det känns som om hela min
framtid står på spel..ja det gör den ju faktiskt..
Det verkar som om mina drömmar till slut ska
bli sanna...att jag ska få vara mig även i jobbet..
Som sagt jag träffade mina kontaktpersoner igår
på AF...o dom var jättefina...possitiva...glada..
Med deras inställning blir det lättare för mig att
tro på mig själv o mina möjligheter.
Det kändes nästan för bra för att vara sant..
Var så bubblig i bröstet efter mötet att jag var
tvungen att ta en promenad till Lilla Galleriet
o trakterna därikring hittade denna lilla blomma
i en spricka i asfalten o kände igen mig själv...
Prixis så är det just nu...kanske liten o skör..
men vid liv..blommande...det behövs bara en liten
spricka i asfalten så kommer jag igen.
Nu väntar jag med spänning på vad jag ska få jobba
med när jag bli stor...
Tjao

1 kommentar: