måndag 12 juli 2010

Vatten...I love it..

När jag var frisk brukade jag bada direkt isen
försvann.. det var som om vattnet drog mig i...
Mitt behov av att få vara i vatten var så starkt
att kylan var en petitess..
Idag badar jag så ofta jag kan..men jag väntar
på lite varmare vatten o tar korta dopp..
Inbillar mig att det är rena meducinen för
värkande lemmar...

I torsdas var
det dags för årets första dopp..jag o flickorna
o Pengsjön...nice....
.
Igår var det
andra doppet för i sommar med Sara, Lena o
Fredrik...Pengsjön igen.. såå nice...

Fillans förtjänst..
att jag nu har en vit näckros i dammen...
Tack än en gång gumman...
.
Antar att mr.V grävde denna damm vi nu har
bakom huset för att han kände mitt behov av vatten...
Där guppar jag runt o njuter av allt liv...lyssnar på
den vackraste duett av aspens prassel o vattnet som
skvalpar...okej då, svalorna gör sina solonummer...
med bravur...önskar alla fick uppleva dessa stunder
av totalt liv o lust...i totalt lugn....mmmmmmm
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar