fredag 30 juli 2010

Bittan o Tomas på visit..

Har haft datorkrångel därav uppehållet på bloggen
Sorry.........................men nu drar jag igång igen...tjo
Förra veckan stannade vi karusellen ett dygn
för Bittan o Tomas hade vägarna förbi..
Lämnade kossor o musik åt sidan för att må
gott med dessa mysiga människor.
Vi hade tur med ännu fina soliga varma dar
Tyvärr blev Bittan getingstungen...men även hon
bär arvet från Renbergs...förmågan att plocka
bort smärta...såna här gånger är det ju faktiskt bra..:)

Bästa Bittan !


H-sjö by night

Vi hann även med en utflykt till ett sommarställe
som numer är övergivet...
Allt är byggt av trä o näver...mitt i skogen vid en
liten tjärn...lite spoky faktiskt...overkligt typ..
Ett livsverk...ett hantverk...ett konstverk...
dubbelklicka på bilderna så blir dom större
det är mycke detaljer som inte syns nu....
Gasspis o eldstad

köket

köksskåp
dekorerat med näver...

bastu...
till höger skymtas en sovstuga..

Kylskåp...

Britt-Inger o Tomas

Kylskåp
kolla detaljerna...amazing.!!!

Dusch
från baksidan...det ryms två vattentankar
längst upp i tornet...finurligt...

Vy mot tjärn..
det som ser ut som en fågelmatare är ett skafferi..
När jag vandrar tillbak till verkligheten från
detta märkliga ställe är jag rätt tagen...
Det brukar ta ett dygn innan jag står stadigt igen
så även denna gång...hoppas att mina kära gäster
inte är lika känsliga...
Å hoppas ni haft det gott så ni vill besöka oss igen!!!
Kram på er Bittan o Tomas !

2 kommentarer:

  1. Men, tack och lov - där är du ju!
    Fina vänner du har = rikedom! Och du, vilket ställe!!! tack för att vi fickk följa med!

    KRAM!

    SvaraRadera
  2. ja vi tackar för att vi fick följa med och se . Det var en helt otrolig upplevelse som vi har berättat för våra vänner . Fina bilder . Kram Kram Bittan och Thomas

    SvaraRadera