fredag 9 juli 2010

Fyra dar med brudarna...

Mina gubbar...
Vad att säga..som ur en pilsnerfilm från 45..

Jo i Måndags skaffade jag hit mina flickor...
alla tre o vi har haft en helmysig vecka..
Tyvärr utan Bonden för han bara jobbar..
Vi har hunnit både nytta o nöje..vädret har
varit härligt..maten god..sällskapet glatt o
trivsamt...en riktigt trivsam vecka.

Plocka sten är kul.

En Prinsessa
mötte vi på vår promenad i Skogen..hon odlade
Grodyngel..kanske nåt är en riktig Prins...

-Mysigt...
säger Aimee, är att flyta runt på en luftmadrass
i dammen med mormor...

Här kommer fyra bilder från Fillans foton
ja det är så typiskt henne att hitta vart litet
djur som finns här... o där också föresten...







Som sagt klicka på bilderna för att förstora...

Hemgjord glass
o Svenska jordgubbar....

Gott...

Fillan gräver upp vit
Näckros till mig...kolla kvigorna i bakgrunden...
dom undrar vad vi gör i deras damm...

Krocket..
vilken stil hon har o snygga dojjer..hehehe
.
Som sagt en riktigt go vecka...hoppas ni gör om
detta snart igen kära flickorna mina...
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar