fredag 7 maj 2010

Äh..

Orkar inte skriva om mig själv just nu..
kör en lägesbeskrivning av hur långt
våren kommit istället...
Branno mycke roligare jäpp..

Börjar med två par av våra gäster i dammen..
bilderna är tagna genom fönstret sent på eftermiddan..
Grönbena tror jag..



Herr o fru Knipa..dom är så lustiga..o söta..
andra besökare som vill bada nu är Storspov, Änder..
Enkelbeckasin som är så fin..
Så har grodorna vaknat..tyckte synd om dom i morse
det var -1.5 grader kl 6:00...

små mjuka finafina..
Våren kommer sakta sakta..för sakta..
Vill ha värme nu, framför allt slippa den kalla torra
blåsten som skär sönder mig inuti...
Tur jag har mitt badkar...varma bad är heliga...!!!!!!
Tjao

1 kommentar:

  1. Men du, när du orkar vill ju i alla fall jag veta hur det gick igår....eller på gll@live.se

    Ta väl hand om dig, helgen, Mr V och våren!

    SvaraRadera