lördag 28 november 2009

Fint besök o Storebror håller koll..

Fick besök från Bergen i går..så självklart tittade jag in hos
henne idag o det blev en tankeställare..
Hon hade hittat en snygg svart bakgrund som gav bilderna
en bra inramning.
Eftersom det blivit mycke foton i denna blogg tror jag att
bakgrundsfärgen borde ändras, vet inte till vad ännu men
var beredda på en förändring..
Tack My Way :)
Nu nåt helt annat..

Stolpskott...
Alltså vår värld idag o vad vi lägger energi o möda på..
Det är väl nödvändigt, gissar jag..att ha koll...
Men om man tänker på vad det innebär att varenda
stolpe i detta land är dokumenterad o har ett nummer..
En hisnande tanke o vem håller reda på alla...verkar
som varenda pryl i detta land finns i nåt register..
Inte bara människor o djur alltså...jaja...


Ser jag med bildögat..så ..ja absolut värdiga en kamerastund..

eller hur...

2 kommentarer:

  1. Appselut! Det här är ju fotoobjekt så det skriker om det. :)

    SvaraRadera
  2. Tack för de fina orden i din kommentar på min blogg. Det gav guldkant på lördagen. Du är en jättefin tjej som jag tycker mycket om och definitivt en fin människa, kan jag kontra med. Enda problemet är att du är så osynlig:)) men jag har förstått att du har massor att göra så vi väntar med fikat tills det lugnat sig.

    SvaraRadera