lördag 21 november 2009

Dagens köksfönster o magiskt möte.

dagens köksfönster

Solen som vi inte sett på länge..o en blå himmel.
Valde mycket medvetet att inta ta med marken
av det faktum att vi badar i lera..marken bär inte
längre o vi kan ju inte stänga av några vägar..
Det är bara att gilla läget..men vi har nåt att fundera
över till nästa sommar, hur slipper vi detta i framtiden...

I slutet på denna veckan var jag så utmattad o dålig att
jag inte visste nån råd, L har tidigare frågat var jag hämtar
näring o energi..jag har inta haft nåt svar som det är nu..
Men så av ingen anledning råkade jag möta en ny bekantskap.
Kontakt på stubinen, samma språk, en del gemensamma bekanta,
konst, musik, hjärtevärme....fantastiskt !
Vi var ju tvungna att skiljas, men mycket ovilligt..
Var totalt utmattad o fylld av energi, låter kanske märkligt
men så kändes det..
Hoppas att detta möte ska bli till många fler !

Utan glasögon börjar jag inse att det finns vissa bitar
Inger som inte ska gömmas längre utan kanske till o med
hamna på första parkett...om jag vågar...
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar