måndag 16 november 2009

+4.9 gr o regn...

dagens köksfönster.
en liten strimma snö är allt som blev kvar...
för en försenad bonde är detta utmärkt, en liten
bonus till höstgörat...
Var på Älgfest i lördags, mycket trevligt, dansade o
dansade..idag dansar jag inte..
Men så är det, ska man likas ha ont ska det ta me f-n
va värt det..är nog relativt ok till på Onsdag..
Det här med att dansa, sååå himla kul..
Speciellt när man hittar nån som är riktigt duktig på
att föra..jag blir hög, dansen är min drog (eller en av dom)
Mera dans ska jag ha..så nu måst kroppen min bli bra..:)
Slänger ett öga mot fönstret..nu regnar det, stoora droppar..
En dag att va inne o dona på med nåt..ute är det blött å grått..
Rimmarntrimmarn..

3 kommentarer:

  1. Hade nog känslan av att du var en dancing queen. Kom gärna förbi så dubbeldeppar vi. Kanske kan man spränga nåt?:)...

    SvaraRadera
  2. Så nu har du döpt oss..Dubbeldepparna..vi kanske skulle öppna en gemensam depparblogg för
    djupdeppiga dar, vräka oss i självömkan, en se allt i svartblogg..nå vad tror du..
    Det är inte fint att tycka synd om sig själv, men på den här platsen skulle det va legalt å fules...hehehe

    SvaraRadera
  3. Jag vet ytterligare medlemmar. Undrar om inte det här kan bli en folkrörelse. Ska klippa mig idag. Och hoppas få tillbaka halsen. Ha det...Tanken med en svaart blogg känns tilltalande!

    SvaraRadera