söndag 7 oktober 2012

stulen bild...

 
årets sommar var långbyxor o fleecetröjja
nu är den vackra hösten här med regn o storm
o förhoppningsvis några magiska, stilla, soliga
chockkulörta dagar att njuta av...
 
men det är väl som Trullen i kullen säger, vissa av
höstens färger ser man bara i dis o dimma...
 
har inte gjort ett levandes handtag i helgen
för matt efter förra veckan o samlar mig inför
den kommande som förhoppningsvis bara ska bestå
av trevliga händelser o överraskningar o vad jag vet
så kommer den att bli riktigt nice men full rulle...
(peppa peppa)
 
bilden är från Kerstins udde där vi campade en dag
i slutet på sommar'n...god mat o trevligt, med ett litet spa
o Taimassage bl,a
ett tips om nån behöver en minisemester o inte kan
åka så långt, då tänker jag på våra nabos...
men jag tror man kan komma dit med tåg också om
man kommer långväga ifrån.
 
nu ska jag ta min bok o krypa ner under
varma täcket....å myyyyysa !
 
natti
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar