onsdag 31 oktober 2012

Fullkomligt galen...


är jag som ni vet i fullmånen...
kanske även galen av...vad vet jag..


fick en känsla av att kvällens måne här i Tokskogen
skulle platsa i vilken skräckfilm som helst...

att jag segat idag gjorde inte så mycket
lite är fixat o lunchen kom fam.Hedberg med...
vi har så mycket att prata om o maten var smulter
snacka om lyx i vardan...till o med Bonden var
tvungen att sitta still en stund o mysa med oss.

nu har jag yogat, ska renbädda sängen o göra
mig i ordning för vila innan morgondagens 
utmaning... fördjupa mig i hemsidornas värld 
o försöka fatta språket o hur jag ska göra 
för att få det som jag vill...

att sen Pelle grävare kommer o ska fixa lite
åt mig blir bra...då är jag tvungen att slita mig
från datorn en stund...nackens räddning när
jag glömmer tiden i cyberrymden..

måste få slänga en Kram till Fru Hedberg
som läst min blogg från första dag nu...
det värmer...

Natti !!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar