tisdag 23 oktober 2012

hur det kan bli..:))

 
jag drömmer. men minns bara en bråkdel
inatt har jag varit i Sala bl,a...
(har aldrig varit där i vaket tillstånd)
 
där var det full rulle i stan, det byggdes o fixades
typ som i Umeå, men dom hade en grupp som hela
tiden fixade bort skräp o byggbråte...
dom hade små traktorer med små vagnar
teamet kallades Sala triviala...
 
en alldeles oskyldig dröm således
 
Nu hittar Bonden en klubb i Madrid på nätet
som heter Sala trivial...o den är liksom rätt häftig
bara förmycket häftig i min snäva naiva värld
vad jag kan förstå
o den finns i verkligheten..=)))
 
det gör inte mitt gäng i Sala...
 
Jag skippar Madrid's verklighet o behåller mitt
drömgäng...men morgonens skratt håller sig kvar...
 
en oskyldig dröm som ledde till uppvaknandet av allt
märkligt en storstad har att erbjuda...
 
ja harreligen...
 
ha en bra dag !
 
fotot är taget här i morse 7.30
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar