lördag 27 oktober 2012

första snön...

 
ligger sällan kvar, men vi slipper leran idag ivafall..
 
 
var till stada igen igår...många ärenden att fixa
o även gå på plaza o betala den glömda krognotan
det var väl okej om inte V fått den bestämda känslan
av att dom verkligen trodde att vi försökt smita med mening
 
Tänkte att redan när jag kom var jag helt förvirrad..
såg inte ens menyn som låg på bordet o Valter fick bestämma
vad vi skulle äta för jag kunde inte bestämma mig..
servitrisen visste alltså att vi var rätt snurriga på en gång...
Ja jag är glömsk men ingen skurk, har inte ens snattat
i min ungdom...knappast Valter heller...
 
men på plaza får du inte göra nåra misstag...
undrar om jag tappat ett glas..tar dom för givet att jag
kastat det i golvet medvetet då...
nä på plaza vågar jag inte gå fler gånger
Jag är inte så bra o kontrollerad att jag klarar det stället.
 
idag ska jag på stan med barn o barnbarn mm
Jag längtar, men är rädd o har ångest att jag ska
göra bort mig igen pga av min förvirrade hjärna
det kanske är lika bra att hålla sig i skogen i fortsättningen
tryggast så....
 
ha en härlig dag Kära Vänner !
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar