söndag 23 januari 2011

Vindelfesten var kul..

Hemma igen efter Vindeln...
Den gode Göran hade 50-årsfest
samt firade att han i smyg gått o
gift sig med Lorena...
Det är en saga deras kärlekshistoria..
Vackra Lorena som vi alla tagit till oss..
Snacka om härlig människa..
Vi o dom goda Ågrens sjöng våra nidvisor
till Göran iklädda paljettfodral o för herrarna
västar i guld o silver..
Det blev uppskattat...misstänker att vi själva
hade mest roligt...
Är rätt spak där jag sitter...jo just, glömde nämna
att vi åt lunch i Fäboden o en kaffekopp hos de
goda Ågrens i Selet...
På tisdag ska vi äta lunch här...funderar på att dra
ut Lorena som kommer från Guatemala o hennes
väninna som är Spanjorska i skidspåret..
Ingen av dom har skidat förut vad jag vet...
Så nu vill jag ha ett perfekt skidåkarväder...
Tackar på förhand...

1 kommentar:

  1. Den 29:e ska även jag snudda vid musikens höjder. Då sitter vi bänkade på Äpplet för att lyssna på Maud Sparrman och ett antal jazzpärlor, precis som vi gjorde för några månader sedan. Maud är vän till en vän och en mycket trevlig kvinna. Som sjunger fantastiskt. Sov gott, det ska jag försöka göra. Och kul att ni var många som funderade över min relation till Lasse Stefans. Men det var illbattingen Benita som fick ett gott skratt:-))...

    SvaraRadera