torsdag 13 januari 2011

Usch o Ågren

Vaknade med en Ågren värre än vanligt...
Jag borde kunna det här...o visst jag är tacksam
över att bo i detta land...men
Fixar inte dessa nya människor som hela tiden ska in
i mitt liv...idag är det en ny kontaktperson på AF
Hade precis börjat trygga mig med O då visar det sig
att han ska sluta...så nu kommer den fjärde nya personen
in i mitt liv på bara några månader...
Jag är helt stressad o mår pyton...det här är en av de
saker jag inte klarar särskilt bra...jajja...bitihop...
Ivafall så for jag inte till ABF idag det räcker så gott
med besöket på AF...
Istället tog jag en tidig skidtur...en kort en...
Det är bra för själen...dämpar ångesten...
Å fasiken vad det är mycket snö...







Så en liten bedårande kompis som avslutning...
Kram

2 kommentarer:

  1. Nämen så söt liten plutt! Har du tele eller är ni så'na polare så han bara sätter sig och poserar?

    Precis....folk som ska in och rodda....tittar i papper, lyfter lite på blicken och funderar på vad de ska ha till middag. Jag kaaanske drar alla över en kam...men ändå!

    Åk skidor!

    SvaraRadera
  2. Tele såklart dom sitter ju inte still fjuntossarna...det gick bra den här ggn med men vet redan nu att jag ska få två till innan sommarn minst...suck...
    jag lyder ditt råd...åker skidor..
    Kram

    SvaraRadera