tisdag 4 januari 2011

Galleria eller Tabula Rasa...

Det bollas tankar o ideer...det är kul...sinnet vidgas..
nya bredare vägar byggs...
Galleria eller en tavla som målas på var sekund...
Och jag blir bara ännu mer nyfiken...
nyfiken på om min tavla är målad på papper eller
linneduk...eller möjligen en gammal rullgardin...
Hur såg det oskrivna bladet Inger ut....
Kanske det går att måla sig tillbak...i så fall är läget
gott...mitt arbetsrum börjar byggas inom kort...
Jippijay !!!


Första skidturen...
Igår skidade jag ospårat ner till gamla dammen
det var svettigt...det är inte långt, men flåset är
dåligt efter all förkylning...
Men Härligt.. nu är jag på G...
hoppas ni är det me...
.
Nu ska jag se om molnen skulle kunna vara vänliga
o skingra sig, så vi får se den fantastiska solförmörkelsen
innan fenomenet är förbi....hoppas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar