onsdag 19 januari 2011

märkligt...

kom på en sak som jag vill berätta...
när jag var som mest sjuk o trött...
hände saker som är svåra att förstå
om man inte varit med om det själv...
färgseendet blev uselt...tex..
men det jag tänkte att jag ville förtälja
om var detta...
jag kunde inte lyssna på Sissel Kyrkjeby...
det gick bara inte...hennes röst skar som
kniven i mig o jag började må fysiskt illa...
Visst är det märkligt...denna fantastiska
sångerska med sin klara vackra röst...
Idag har jag inga problem när jag hör henne
sjunga...men då, när jag var hjärntrött var
det en pina...
Så kan det va att vara människa... tro det
eller icke...
Kram

1 kommentar:

  1. Förlåt Inger, men jag måste skratta. Den flickan klarar jag aldrig, vare sig jag mår bra eller dåligt. Nej fy fan, hon är bara too much...för mig alltså!

    SvaraRadera