fredag 14 januari 2011

Fredag kväll

Igår vaknade jag med en dålig ågren....
Men avslutade kvällen med ett helt gäng bra Ågren...
Trötta men glada avslutade vi kvällen med våra
vänner (o glassbönder) Mysigt !
Denna dag Fredagen har också varit full rulle...
Cafekroki...Lunch med Goa K.D. en stund på skolan
biljetter till Romeo o Julia...
Åååå..........när jag kom hem låg snickarns skiss....
pååå....mitt rum....där på köksbordet...6 ggr 6 meter
3.20 i takhöjd där det är som högst, 1.50 som lägst.
När det är klart...kommer jag att gå in i mitt rum...
o det är inte säkert att jag nånsin kommer ut igen...
bara så ni vet....eventuellt att jag går ut på balkongen
o vinkar till folket då o då om jag får lust...
.



Gokväll

1 kommentar:

  1. Ditt rum?
    Det låter spännande...undrar ja va du ska det till. Hur som helst - släpp inte in den j'kla Ågren dit!

    (Oj oj oj, sa du hos mig. Bilden? Låten? Eller? jag blev nyfiken)

    SvaraRadera