lördag 13 augusti 2011

Tillbak på banan..

än en gång segrade tjurskallen mot uppgivenhet o förtvivlan

det finns en lösning...jag kommer snart på den...
den 19 Augusti ska jag på Af o förhoppningsvis få en
känsla på vad jag ska göra, om inte ett svar från min
handledare...som verkar tycka att det är min uppgift
att vara hans coach så han får känna sig bra...

Ja jag vet ju vad jag är bra på o vad jag skulle
vilja göra, som också skulle funka med min
begränsade kapacitet...men hur jag skulle kunna
tjäna pengar på detta vet jag inte..hmm
det finns en lösning...den visar sig snart... 

mångalen
som jag är så dricker jag o badar mig i helmånens ljus
fyller mig med kraft o sköljer av mig ångestens sura rester

nu lyser Solen på dagen igen o det är rätt varmt
jag böjer min nacke o tackar Moder Jord
för hennes gåvor !

ha en GoKväll kära ni !

1 kommentar: