tisdag 9 augusti 2011

Det bästa...

skulle skjutsa Aimee till Farmor igår
på vägen tog vi en lekstund o lunch i Klabböle
att vara med den här härliga tjejjen är tametusan
nå av det bästa jag vet..ja jag tror jag kan säga detsamma
om Valter...dom jobbar i lagårn..kör traktor...snackar om
livets alla viktigheter o läser Vem ska trösta Knyttet
sen upprepar han allt hon sagt till mig...
avslutar varje anekdot med -ja hon är för hejjig !!!
o får den där minen som är alldeles mjuk o fin..

full koncentration...

först vågade inte Valter släppa iväg henne, utan sprang brevid
o höll igen farten...jädrar va ilsk hon blev...
ylade att han måste släppa taget o att hon kan själv...
så han fick stå där med andan i halsen när hon flög iväg
i full fart...gång på gång...arma Valter...


Lycka
min o Valters Lycka...

ha en fin dag !

2 kommentarer:

  1. Gläds åt din och bondens Stora Lilla Lycka!

    Nedersta bilden....vilken blick - stjärneögon!

    SvaraRadera
  2. tror dock de e mest mammas lycka, gryyyymt ego är jag allt-

    SvaraRadera