söndag 24 april 2011

That's me..

igår tog ord till M över men nu ska jag berätta vad jag
egentligen tänkt igår o hur det gick.
...idéen var att testa videodelen av kameran o spela upp
både ljud o bild för er kära vänner...
här råder en kakofoni av allsköns vårpigga fåglar...
det är helhärligt...vill jag dela med mig av...japp
Men redan på väg ut på åkern sket det sig...
den gode Toddy ville haka på o han kan inte hålla truten...
inte en minut...plus att han inte gillar när jag går för långt
hemifrån...då kutar han runt som en vallhund o ylar...
(så gör Lovisa med...)
Så inte kunde jag smyga mig på nåra våryra fåglar.
Föresten så var det svårt att filma rörelse...
zoomen han icke med o jag tycker inte att ljudet var ok.
Men jag har satt in en liten filmsnutt ändå...
en skitförbannad storspov som tyckte vi skulle dra dit pepparn växer...
Nä inga fantastiska bilder o ingen skönsång.
Tack Toddy..........:(











kolla blåsippan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar