måndag 11 april 2011

Snabb resume'...

När man har kul går tiden fort...imorr'n är det tre

veckor sen Ingrid kom hem på visit...

Tänkte samla ihop mig o försöka få lite koll på livet

idag bl,a genom att skriva denna blogg.

Jag, ja vi, har hunnit så mycke på denna tiden att

jag inte får ordning på allt men en del kommer här. .

När Ingrid kom var det vinter men nu är det vår...

Snön har smält bort från gårdsplanen o vi lever

nu i den besvärliga lertiden...

Så jag njuter o mins årets sista skidtur för min del,

en helt magisk dag o vi svävade fram över träske...


Magiskt...

.



Otello på Operan...woha

Valter kom försent o höll inte på att bli insläpt...

.

Studiebesök i Skeå

.

Berta Hansson

på museum Anna Nordlander...Små lyssnare

.


Monica, Martina o Bill berättade om sina liv o om

sina arbeten på ett alldeles trivsamt o underhållande vis...

Monica lyckades jag inte fånga på bild...hm

.

Norge

.


Tjejmys med systrarna Karlsson o så...

Storasyster fyller 60 o lillasyster fyller40...

.


Småflickorna fick göra dom första färgfläckarna i

ateljén..vi satt o pysslade hela lördan båd vuxna o

barn o njöt av stämningen o lugnet i detta

härliga rum...mitt rum !

.


Här har vi dom samlade...syskonen Karlsson.

Jo ni, dom är rätt fina o goa kan jag säga.

Känner mig omhuldad o älskad i min nya familj.

Kram på er alla !!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar