lördag 26 februari 2011

Ja ja ja...

Okej
under Irlandsveckan blidde det inga ord
till denna bloggen...men dom kommer...
till de som tar sig tid att vänta o de som
äro nog vetandesjuka....
Nu ska jag vila lite o sen ska jag kolla lite
bilder...sen ska jag fundera ut nåt att
blogga om...eller så skriver jag bara nå...
Kan säga för nu, att jag träffat en massa goa
o intelligenta människor...ja dom är ju bönder.
Bönder är oftast mycke kloka o allmänbildade.
Dom gillar livet o är rädda om folk å fä...
Sällan rasister...sällan rädda för folk som älskar,
ja jag menar den dom älskar trotts kön...
Irländarna, ja dom har tagit hand om oss på
bästa sätt...inget att klaga på alls...
men alla intryck o den förbannade värken
gör att jag vill vila lite nu...
Hörs snart igen...
Love !!!

1 kommentar:

  1. ...väntar gärna på bilder!
    Låt intrycken falla på plats...

    SvaraRadera