fredag 12 november 2010

Hopplös

Som mina bekanta vet har jag en
benägenhet att tala innan jag tänkt...
Vilket kan få en del mindre önskvärda
konsekvenser...ibland blir det bra också...
Jajja...igår satt jag o lyssnade på Nick när
han talade om penslar...ja även om sitt liv
han är helmysig att lysstna på...
Han talade om olika hår o även om kohår...
men kohår var svårt att få fram, man använder
dom raka stråna som kon har i sina öron...
O vipps...där var jag...
-jo jag kan fixa kohår om ni vill se...
Inte så smart sagt men, men, men...
Så igår em stack jag ut i lagårn o pratade
med damerna om vad jag ville ha från dom...
Dom tyckte att ide'n var helt befängd...
O att dom tyckte så blev än mer tydligt när
jag skulle försöka klippa mig några tofsar.
Eller det var en ko som snällt accepterade
min förfrågan...Grynet...vem annars...
Okej till slut hade jag fått ihop en liten hög
med strån i alla längder...
Idag ska Nick få min lilla lagårdsluktande
låda...undrar om han förstår vilken skatt
han får i sitt ägo o jag hoppas verkligen att det
ska resultera i en liten men fantastisk pensel...
.
Idag är det full rulle hela dan..jobb på fm o en tretti
minuter spelning på Hotellet ikväll....ska försöka
att inte bli speedad...snacka om kbt...
Antar att jag kommer att vara medvetslös imorr'n..
Imorr'n när M ska begravas o vi får inte vara med.
Men mina tankar kommer att vara där hos henne...
Det här livet vi lever är inte riktigt klokt...hade det
varit det hade M levt i evighet...
Nu måste jag starta denna dan...ha en bra dag !
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar