lördag 10 april 2010

Morrn...

Efter en totaltuff vecka med tusen saker
att fixa (trotts benhård prioritering) åkte
vi till Sthlm torsda morron..
Skulle o uppvakta jordbruksministern...
Men nu är det så att vi har vår egen riksdagsman
Åke som fixat med andra föreläsare också, visade oss runt,
bjöd på lunch o tog hand om oss hela dan o kvällen...
"matan"
Det är fantastiska hus som våra politiker har
som arbetsplats, hus med själ...
Tänkte göra en blogg senare med mer bilder
från denna dagen...
.
Freda åkte vi ut till Älvsjö o trädgårdsmässan
klarade 30 min innan jag fick rusa ut..
En klar förbättring...för två år sen hade jag inte
fixat mer än fem minuter om äns det..
I övrigt en lugn dag...
mr.V åkte vid femtiden..
Jag stannar hos goda vänner...
Börjar med att besöka Anders i helgen sen vidare
mot Sötelje på Sönda...trivsamt.

en eminent kock..


kvällsbrasa i Täby Kyrkby..
Var så trött, så trött la mig innan tio o somnade
som en klubbad gris...
Vaknade före sju nu på morron, en lugn o skön morron...
Vi får se vad den gode Anders har tänkt denna dagen till....

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar